Biznes XXI Wieku

PODSTAWY MARKETINGU SIECIOWEGO 




O wartości i znaczeniu Marketingu Sieciowego Robert Kiyosaki wspomniał już w swojej wspaniałej książce pt. „Kwadrant przepływu pieniędzy” - Dziś w prezencie ulubiona przez Robert Kiyosaki książka autorstwa Jamesa Allena, w formie audiobooka - Jakieś dwa lata temu ja dostałam ją w wersji drukowanej, co wolę w przypadku tak wartościowych książek.

Szerzej o Marketingi Sieciowym Robert Kiyosaki pisze w książce „Szkoła biznesu” i polecam ją każdemu, kto pragnie się realizować w tym biznesie.


Kiedyś, gdy ja stawiałam pierwsze kroki w MLM, polecano nam do czytania inne książki. Niestety, tak naprawdę mało w nich było wiedzy finansowej. W tym czasie miałam też spółkę  i sądziłam, że wszystko wiem o zasadach jej funkcjonowania, niestety poradniki były marne i tak naprawdę nie widziałam, jak ją wykorzystać dla własnych (możliwie największych) korzyści.

Wkrótce ukaże się nowa książka.  „Biznes XXI Wieku” - Jeżeli tylko zechcesz,  natychmiast po przeczytaniu jej, otrzymasz informacje czy i dlaczego warto ją kupić. Ponadto zdradzę Ci moje spostrzeżenia odnośnie moich wstępnych zaangażowań się w Marketingi Sieciowe kilku najnowszych firm, w celu zorientowania się w który warto się zaangażować już naprawdę poważnie. Pragnę bowiem budować sieć z firmą, gdzie nikt z nas nie straci a wszyscy skorzystamy jak najwięcej, w możliwie najkrótszym czasie.  Mam też własny plan, jak to zorganizować wewnętrznie - czyli na zasadzie ścisłej (wewnętrznej współpracy) mającej na celu tworzenie szybkiej sieci, mojej, Twojej itd.  - Bez tych różnych kosztów jakie wymaga tworzenie wypasionych stron i wyścigów, kto ma lepszą, bogatszą i po co.
Chcesz mi zaufać i wspólnie ze mną zdobywać wiedzę i zarabiać? Zapisze się:


Zgadzam się z Polityką Prywatności


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz