czwartek, 6 września 2012

Marketingowe frazesy


Produkt ma przede wszystkim służyć klientowi - Tworzy się produkt i historyjkę do niego (opis) wskazujący na to, że służy on klientowi. Producentów i sprzedawców z prawdziwym powołaniem do pomagania produktem ludziom, nie jest tak wielu. Nawet w przypadku farmaceutów i lekarzy nie ma ludzi z powołania pomagającym pacjentom - klientom. klient czy pacjent jest dla nich głównie bankomatem, liczą się tylko jego pieniądze.

U schyłku komuny, zaczęłam chorować. Fakt, medycyna nie była jeszcze doskonała, zebrałam wiele leków - antybiotyków, które większości ludzi pomagały. Ale nie mnie. Nawet delbety nie odczułam jak kiedyś, jeszcze w wojsku,  mój mąż. Jakbym jej nie brała. Zapalenie oskrzeli, uszu przemieniły się w przewlekłe. Ale... przynajmniej dostawałam lek, który pomagał mi w bólach, (już cierpiałam też na bóle kręgosłupa) nie powodował alergii i  nawet pomagał w oddechu. To był Cofedon. Zbawienny środek, który pomagał mi dobrze pracować w pracy, a nawet jeszcze przez kilka godzin w domu. Brała go również moja mama. Nigdy nie nadużywałyśmy przestrzegane, o uzależnieniu. Wraz z kapitalizmem, zniknął ten lek i wiele innych bardzo skutecznych. (pod pozorem szkodliwści). Ich miejsce zastąpiły leki naprawdę szkodliwe. Dziś przepisuje się leki na umowę z firmami farmaceutycznymi.

Chorzy też są klientami - bankomatami. Ale pomińmy przykład z leczeniem. Rozważmy sam fakt, że jesteśmy klientami, którzy wyciągają pieniądze i płacą za buble, czy to w przypadku produktów domowego użytku np. AGD, czy to produktów żywnościowych.

Nadchodzi kres praktykom, gdzie nie liczy się dobro klienta, a tylko jego pieniądze. To idzie w przeszłość - Szybko będzie upadać. Ty to sprawisz, jako świadomy klient sieci konsumenckiej Agrabla. Ty stworzysz rynek oparty na kliencie, będąc klientem świadomym.

Wiedząc o tej prostej zasadzie, stworzono Agrablę nie dla konkretnego produktu – na naszej stronie głównej zamiast reklamy produktu jest wizytówka klienta–partnera – który zdecydował się tworzyć Marketing Partnerski. Nie ma tu miejsca na wielbienie produktu. Gdybyśmy skupili się na produkcie, dopasowalibyśmy się do sytuacji rynkowej i de facto nic nie zmienili. Agrabla powstała po to, by zmienić rynek! – i już go zmienia. W Agrabli produkt ma naprawdę pomagać klientowi, a jeśli nie pomaga, to taki produkt nie ma racji bytu.

W Agrabli rynek należy do klienta, który jest partnerem producenta. Jest partnerem wybranych przez siebie przedsiębiorstw, którym zaufał i przekonał się, że warto z danych produktów korzystać.

Albo producent ma dobry produkt… albo nie ma tu dla niego miejsca. Klient ocenia, czy chce używać danego produktu i czy w danej cenie będzie go kupować. Nie ma tu miejsca na inne działania marketingowe, jest miejsce tylko i wyłącznie na polecenia zadowolonych klientów. I w tym jest tego potęga!

Możesz się jeszcze zastanawiać nad taką sytuacją – skoro klient zarabia na polecaniu, to czy ten zarobek nie doprowadzi do kłamliwej opinii wynikającej z chęci zysku?

Rozwiązaliśmy to na 2 sposoby:
1. Klient docelowo kupuje na siebie i zbiera punkty na siebie, więc jeśli kogoś okłamuje, tworząc taką a nie inną opinię o produkcie, to jedynie samego siebie.

2. Może u nas działać wiele firm z podobnym asortymentem, klient ma możliwość wyboru spośród z nich, dzięki czemu nie jest zmuszany do używania konkretnego produktu.

Innym słowy, klient nie poleca konkretnego produktu, klient poleca sieć konsumencką, w której każdy indywidualnie wybiera, co chce kupować i ocenia to wedle swojego uznania i swoich potrzeb.

Na rynku przyszłych polskich milionerów jest miejsce tylko i wyłącznie dla producentów i sprzedawców działających na zasadach Marketingu Partnerskiego z klientem. Każdego dnia nowe osoby dołączają do naszej sieci konsumenckiej, ucząc swoich znajomych zasad marketingu partnerskiego. Jeśli nie boisz się klientów, którzy od tej pory będą Twoimi biznesowymi partnerami, a nie tylko bankomatamizapraszam tutaj. Jednak pamiętaj – jak sam widzisz – Agrabla jest to sieć konsumentów tylko i wyłącznie dla producentów, usługodawców i sprzedawców z prawdziwym powołaniem do tego, co robią, nie dla każdego. Jeśli kochasz produkować, kochasz robić usługi, kochasz swój biznes i wiesz, że to, co robisz jest z myślą o dobru klienta, osiągniesz tu sukces, bo Agrabla to miejsce stworzone dla Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz